Regulamin opisuje wszystkie przywileje oraz obowiązki każdego, kto odwiedza nasz sklep. Jeżeli nie zgadzasz się z którymkolwiek punktem, niniejszego dokumentu prosimy o natychmiastowe opuszczenie strony pecco.pl

ART. 1

Sklep www.pecco.pl prowadzony jest przez firmę PECCO Sebastian Listoś,
NIP: 712-284-84-10, z siedzibą w Lublinie przy ul. Cieszkowskiego 9

ART. 2

Regulamin zawiera uregulowania organizacyjne serwisu. Jego akceptacja jest warunkiem użytkowania sklepu www.pecco.pl.

ART. 3

Politykę zbierania, magazynowania oraz przetwarzania danych osobowych, przedstawiliśmy w Polityce Prywatności. Dokument ten jest integralną i nierozłączną częścią niniejszego regulaminu.

ART. 4

Zamówienia składane są poprzez stronę internetową www.pecco.pl w wyjątkowych sytuacjach poprzez e-mail wysyłany na Biuro Obsługi Klienta bok@pecco.pl.

ART. 5

Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

ART. 6

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

ART. 7

Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny. W takim wypadku Kupujący zostanie powiadomiony o odmowie.

ART. 8

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Wszystkie produkty muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Ze zwracanym towarem należy zwrócić dokument potwierdzający dokonania transkacji Faktura Vat lub Paragon. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem. Wszelkie należności zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych, przelewem na wskazany rachunek bankowy.

ART. 9

Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego.